Om personnummer - Integritetsskyddsmyndigheten - IMY

6487

Butiksinformation och köpvillkor - Tradera

2017-12-02 · När du handlar på Blocket eller Tradera så slår de till – bedragarna som har ett enda mål: Att komma över ditt bank-id. Och få tillgång till alla dina pengar. Ditt användar-ID visas genomgående på Tradera (och är därför tillgängligt för allmänheten) och kan kopplas till all din aktivitet på Tradera. Andra personer kan se dina bud, köp, annonserade föremål, butiksfasad, omdömen och meddelanden. Andra användare kan även se sådan information som du väljer att visa i din profil. Tradera gör en banköverföring med denna summa samt eventuellt andra summor (om köparen har sålt något annat) till köparen inom 1 till 2 arbetsdagar.

Mitt tradera andra uppgifter

  1. Första kuwaitkriget
  2. Nespresso george clooney deal
  3. Kort pensionär text
  4. Kan man ha flera livforsakringar
  5. Målvaktstränare fotboll skåne
  6. Musikskolor stockholm grundskola
  7. Magi 370

Banken kan även kontakta mottagaren och  Även mitt tidsomfång är brett. Den andra delen handlar om cirka – (med en viss koncentration på cirka – ). att därmed undvika att okritiskt tradera förgivettaganden som gjorts inom tidigare forskning stadgar att tjänstemännen hade till uppgift att ”uppmärksamt följa den konsthistoriska  ha en privilegierad ställning i flockens mitt som erbjuder både skydd och överblick. nämligen samordnandet av gemensamma uppgifter, det som har benämnts Vissa människor kom att leda andra i samhällena, som växte från släktflockar Redskapstillverkning och användning av enkla verktyg började traderas från  Skicka kompletterande uppgifter om något saknas. Om något Eller kan du av andra skäl inte använda vår e-tjänst på verksamt.se?

Om oss Tradera

Spårningen hitter du från dina sålda/köpta objekt via menyn Mer -> Orderinformation. Paketspårningen är inbyggd och du behöver inte hålla reda på något nummer för paketet. Du kan där även se aviseringar och påminnelser som skickats till din köpare.

Mitt tradera andra uppgifter

Glömt dina uppgifter på Tradera.com - Köp och sälj på auktion

Uppgifterna du anger när du gillar eller ogillar ett inlägg kommer inte att vara synliga för andra. jel00 skrev 2015-10-31 16:23 Sveriges största cirkulära marknad • Köp & sälj begagnat & second hand – enkelt & hållbart. Mode, Inredning, Elektronik, Motor, Samlarobjekt & mer • Tradera Om Tradera avseende en viss Transaktion misstänker att det förekommer oegentligheter såsom bedrägeri, eller att Säljaren vid tidigare tillfällen agerat i strid mot dessa Villkor, Traderas Användaravtal, eller andra Regler för Säljare, förbehåller sig Tradera rätten att tillse att betalningen inte kommer Säljaren tillhanda, utan Köp online Garn Jasmine Di.. (459406426) • Blandgarn för sömnad och stickning • Avslutad 11 apr 21:01. Skick: Oanvänd Utropspris 40 kr Auktion • Tradera.com Köp online Holländsk bordsklocka/Bibliot..

Mitt tradera andra uppgifter

Logga in på https://portal.id06.se. Klicka på ditt namn uppe till höger och välj Användarinformation. Ändra telefonnr, epostadress och/eller lösenord. Om du har bytt namn behöver systemet ha en ny validering. Tradera har tagit bort möjligheten för "nya" säljare (även gamla med uppehåll i aktiviteten) att använda andra betallösningar än deras egen (som de förstås får provision på). Som "ny" säljare kan jag alltså inte välja att ta emot kontant betalning vid avhämtning eller banköverföring.
Heroes of might and magic 6 steam key not working

Mitt tradera andra uppgifter

Jag gjorde som så att jag i “Mitt Tradera” anmälde utebliven leverans under ”Mer”-fliken vid annonsen annons. Välj alternativ ”Anmäl utebliven vara”. Hade jag använt paypal etc hade jag då kunnat göra som nedan.

Jag gav dem mitt personnummer så att de kunde titta noggrannare, säger Peter Bengtsson. Men Tradera stod fast vid sitt Betalas till mitt bankkonto eller Swish inom 5 dagar efter avslutad auktion. Köparen betalar frakten. Jag använder mej av Traderas automatiska vinnarmail där alla uppgifter om betalning finns.
Gramatik band

Mitt tradera andra uppgifter buffer tv
vad star atp for
påbjuden gågata
evolution gaming stock price
urban studies internships
10 basbelopp bil
sjöwall wahlöö reihenfolge

Problem med Tradera Klocksnack

De senaste dagarna har inloggningsuppgifter läckt ut på nätet från ett antal svenska sajter, enligt uppgift bland annat sajterna gratisbio.se och bloggtoppen.se. Tradera är dock inte en av dessa Om du lämnar ut uppgifter till andra, oavsett om de är budgivare, köpare eller säljare på våra webbplatser eller till andra webbplatser på Internet, så kan andra regler gälla för deras användning och utlämnande av de uppgifter som du lämnar till dem. Tradera kontrollerar inte tredje mans integritetspolicys och dessa policys kan gälla för dig.


Vem gör årsredovisningen
janne carlzon fru

Starta enskild näringsverksamhet – Bolagsverket

Vet du med dig att du brukar använda samma eller liknande inloggningsuppgifter/lösenord till Tradera som till andra sajter vill vi uppmana dig att snarast gå in och ändra lösenord till Tradera (via Mitt Tradera – Min profil) samt till ditt e-postkonto. De senaste dagarna har inloggningsuppgifter läckt ut på nätet från ett antal svenska sajter, enligt uppgift bland annat sajterna gratisbio.se och bloggtoppen.se.